طراحی وبسایت ارزان وب سایت شرکتی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان وب طراحی شخصی و شرکتی

طراح وب سایت شرکت

طراح وبسایت

وب سایت طراحی اسکریپت اختصاصی ووردپرس Website website design طراحی ماژول طراحی قالب اختصاصی وب سایت شرکتی طراحی وب سایتها طرح وب سایت وب سایت شرکتی ارزان نرم افزار وب اندروید طراحی نرم افزار ویندوز طراحی نرم افزار اندروید طراحی وب نیکا طراحی طرح قالب بسته سئو افزایش بازدید سایت وب سایت اندروید طراحی قالب وب سایت طراح قالب اختصاص طراحی نرم افزار تحت وب اموزش طراحی آموزش مقاله وبسایت آموزش بهینه سازی آموزش بهینه سازی سئو اموزش طراحی وب سایت application طراحی ارزان قالب ارزان سیستم اختصاصی ارزان بسته های ارزان اموزش رایگان وبسایت ها بسته های تخفیفی دامنه رایگان مدیریت




دسته بندی ها

اخبار نیکا اطلاعیه ها فروش ویژه مقالات دانستنی ها فروشگاه ها آموزش اخبار فناوری هنر و رسانه ووردپرس نیکا پلاس کسب و کار راهنمای خرید

تازه ترین اخبار نیکا



برچسب های پر کاربرد

طراحی وب سایت وب سایت اختصاصی طراحی قالب اختصاصی طراحی اسکریپت شخصی طرح وب سایت وب افزایش بازدید افزایش بازدید سایت وب سایت اندروید طراحی قالب وب سایت سامانه اینترنتی طراحی اپلیکیشن مقاله وبسایت بهینه سازی سئو پکیج سئو آموزش بهینه سازی سئو website seo طراحی وب سایت رایگان وب سایت ارزان انالیز


کلید سئو در جادوی کلمات

دوشنبه ، ۰۶ آذر ۱۳۹۶ , ۱۲:۵۸ ۲۵۶ مقالات کلید سئو در جادوی کلمات

تاکنون مقالات متعددی درباره سئو و نقش و اهمیت عوامل مختلف در بالارفتن آن نوشتیم و همواره گفتیم که وبسایت شما هرچه که باشد نیاز به دیده شدن هرچه بیشتر دارد و این شاید اصلی ترین معیار برای رضایت شما از وبسایتتان باشد. یکی از عوامل مهمی که در بهبود سئوی سایت شما وجود دارد واژه هایی است که برای بخش کلمات کلیدی پستهای سایتتان از آن استفاده می کنید. باید بدانید که رتبه کلمات کلیدی یک معیار غیر مرتبط با میزان موفقیت کسب و کار شما است. آنچه در مورد کلمات کلیدی باید بدانید این است که براساس چه معیارهایی باید آنها را انتخاب کنید. در ادامه بیشتر با این معیارها آشنا خواهید شد.

 

عبارت‌های دنباله‌داری که به عنوان کلمات کلیدی استفاده می‌کنید مثل آجرهای ساختمان هستند که ساختار سئوی شما را تشکیل می‌دهند. استفاده از کپی رایتینگ حرفه ای، استراتژی‌های متا دیتا و ساختن‌ لینک‌های داخلی هدفمند، پایه‌های رابطه‌ را در وب‌سایت شکل می‌دهند. اگر در این زمینه خوب عمل کنید، به عنوان نتیجه جستجوی های مرتبط، در زمان مناسب به افراد واقعی معرفی می‌شوید. اینکه با جستجوی عبارت‌های مختلف جایگاه شما کجای نتایج جستجو قرار دارد موضوع مهمی نیست؛ چون این موضوع به فعالیت‌های گذشته آن فرد، تاریخچه جستجوهای قبلی، موقعیت جغرافیایی و دیوایس او بسیار مرتبط است. 

چیزی به اسم صفحه اول گوگل وجود خارجی ندارد. گوگل به ابزاری به نام RankBrain مجهز است که با کمک این هوش مصنوعی، درخواست‌های جستجو را تحلیل می‌کند که بتواند بهترین جواب را برای فرد جستجوکننده نمایش دهد. گوگل تلاش می‌کند نتایج جستجوها قابل پیش بینی نباشد و اینکه یک وب‌سایت، کی و کجا نمایش داده شود در اختیار خود آن سایت نباشد. یعنی در نتیجه جستجوی یکسان، صفحه اول گوگل شما ممکن است با دوست‌تان که ده کیلومتر از شما فاصله دارد، متفاوت باشد.

کنسول جستجوی گوگل، این موضوع را اثبات می‌کند. این ابزار نشان می‌دهد وب‌سایت شما در نتیجه جستجوی واقعی کدام کلمات کلیدی، نمایش داده می‌شود و رتبه شما در این جستجوها چه بوده است. استفاده از اطلاعات این ابزار، بسیار شفاف است و در مورد موفقیت وب‌سایت شما قضاوتی نمی‌کند و تنها به شما کمک می‌کند که بدانید کدام عبارت‌ها، افراد بیشتری را به وب‌سایت شما آورده است. استراتژی سئو می‌تواند یک رابطه خوب در وب‌سایت شما ایجاد کند و این موضع از مهم‌ترین عوامل موفقیت آنلاین وب‌سایت‌تان در منطقه جغرافیایی مورد نظر و نمایش در نتایج جستجوی کلمات مرتبط با کسب و کار شما است.

محتوای با کیفیت، از دیگر عومل بسیار مهمی است که می‌تواند جایگاه شما را در نتایج جستجو، بالا یا پایین ببرد. همچنین داشتن یک استراتژی‌ قوی برای لینک‌های موجود در وب‌سایت، به شما کمک می‌کند که با وجود تغییرات مداوم در قوانین و اولویت‌های موتورهای جستجوگر مثل گوگل، همیشه در دسترس بمانید.

میران جستجوی اُرگانیک را در نظر بگیرید

جستجوی اُرگانیک (organic search) یعنی اینکه بدانیم، چه میزان از ترافیک وب‌سایت ما از نتایج جستجو در موتورهایی مثل گوگل به دست آمده است. حالا که می‌دانیم رتبه کلملت کلیدی اهمیت چندانی ندارد، باید به رابطه جستجوی اورگانیک و نمایش وب‌سایت‌تان توجه بیشتری کنید.

  • اگر تعداد بازدیدکننده‌های جدید سایت که از طریق جستجوی اُرگانیک وارد وب‌سایت شما شده‌اند، هر ماه نسبت به ماه قبل و هر سال نسبت به سال قبل افزایش یابند، پس راه درستی را در پیش گرفته‌اید.
  • مطمئن شوید تعداد بازدیدها و بازدید‌کننده‌های جدید از میان بازار هدف شما همیشه در حال افزایش هستند.
  • انتظار افزایش نرخ تبدیل (Conversion rate) را داشته باشید. به خصوص در مورد بازدیدکننده‌هایی که از طریق جستجوی اُرگانیک به سایت شما رسیده اند.
  • به تعداد تماس‌های تلفنی که از طریق لینک‌های تماس در سایت داشته‌اید و تعداد فرم‌های تکمیل شده ارتباط با ما توجه کنید. این تعداد نشان‌دهنده موفقیت شما در جلب توجه مشتری است.

تعداد دفعات مشاهده را به تعداد مشتری تبدیل کنید

اجازه ندهید که با رتبه کلمات کلیدی امیدوار یا نا امید شوید. تجربه شخصی شما در نتایج جستجو الزاما با مشتریان شما یکسان نیست. آنالیز سئو و بهبود دادن آن، می‌تواند بازدیدکننده عادی را به مشتری تبدیل کند و این معنای درست موفقیت شما است. روی نتیجه کار تمرکز کنید. هدف شما این است که تلفن شرکت‌تان زنگ بخورد، اینباکس شما پر از ایمیل‌هایی شود که مشتریان برای استفاده از خدمات‌تان ارسال کرده‌اند و وقت شما کاملا پر شود. این هدف اصلی شما است و توصیه‌های این مقاله می‌تواند به دستیابی شما به اهداف تجاری‌تان کمک کند.

 

کلیدسئودرجادویکلمات



شما هم دراین باره نظر بدهید !