طراحی وبسایت ارزان وب سایت شرکتی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان وب طراحی شخصی و شرکتی

طراح وب سایت شرکت

طراح وبسایت

طراحی وب سایت وب سایت نیکا وب سایت اختصاصی طراحی وب سایت شرکتی وب سایت شرکتی طراحی قالب اختصاصی Website ماژول طراحی ماژول طراحی قالب طرح وب سایت طراحی وب سایت ارزان نرم افزار سیستم مدیریت محتوا طراحی وب سایت محتوا قالب وبسایت Seo بسته سئو افزایش بازدید سایت طراح قالب اختصاص csm طراحی اپلیکیشن وبلاگ مقاله وبسایت بهینه سازی سئو اموزش اندروید application website seo وبسایت شخصی طراحی وبسایت سازمانی وب سایت ارزان طراحی ارزان سیستم اختصاصی ارزان ارزان بسته های ارزان بسته های تخفیفی دامنه هاست رایگان وبمستر


نکاتی در مورد بهبود جایگاه سایت در گوگل

شنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ , ۱۳:۳۷ ۵۷۲ مقالات نکاتی در مورد بهبود جایگاه سایت در گوگل

همواره کسانی که صاحب یک وبسایت هستند و یا آنرا سفارش می دهند در قدم بعد از طراحی به آن فکر می کنند چگونه رتبه وب سایت شان را در موتورهای جستجو به ویژه گوگل بهبود دهند تا بازدید کنندگان بیشتری را به سمت وب سایت شان هدایت کند ، در ادامه ما اصولی را یادآور می شویم که می توانید رتبه وب سایت تان را بهبود ببخشید

یادتان باشد برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اقدامات زیادی لازم است که به اختصار به آن ها SEO گفته می شود . سئو شامل مجموعه از قوانین می باشد که هدف از این قوانین بهبود جایگاه سایت در گوگلمی باشد البته لازم به ذکر می باشد که این قوانین مممکن است برای موتورهای جستجوگر دیگر فرق داشته باشد ،شما با رعایت این قوانین میتوانید جایگاه وب سایت خود در گوگل را بهبود ببخشید . سئو به دو صورت داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد که در سئو داخلی معمولا قوانین از قبیل نوع طراحی سایت ، تگ های بهینه سازی ،لینک های داخلی  و.... مورد بررسی قرار می گیرد اما در سئو خارجی مواردی از قبیل گرفتن بکلینک ،ثبت سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر و... مورد بررسی قرار می گیرد 

فهرستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید

لیستی از کلمات کلیدی هدف خود ایجاد کنید. برای این کار باید بر روی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود، تحقیق کنید و لیستی بزرگ از کلیدواژه های هدف تولید نمایید. برای انجام این کار شما می توانید از ابزارهایی مانندGoogle Keyword Planner یا KWFinder استفاده کنید. این ابزارها نه تنها میزان سخت بودن یک کلمه کلیدی را به  شما نشان می دهند، بلکه کلمات کلیدی مرتبطی را نیز به شما معرفی می کنند. اگر در مورد پژوهش کلیدواژه ها تازه کار هستید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

استراتژی لینک بیلدینگ مشخص و دقیقی داشته باشید

همانطور که می دانید داشتن یک استراتژی خوب به معنای به دست آوردن ۵۰% از موفقیت است. انجام فعالیت های مختلف بدون داشتن برنامه ریزی دقیق و مشخص ممکن است به رتبه بندی سایت شما آسیب بزند. اگر از بک لینک ها به شیوه هوشمندانه استفاده شود می تواند رتبه شما را تا حد زیادی افزایش دهد

 

از اثر سینرژی الگوریتم پنگوئن ۳٫۰ استفاده کنید

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که سایت promgirl.com برای بیش از ۲۵۰۰۰ کلمه کلیدی مختلف در صدر ۲۰ رتبه برتر گوگل بوده است و توانسته است ۱۵۰۰۰۰۰ بازدید کننده را با ۱۸۰۰ بک لینک دست آورد. اگر ۲۵۰۰ کلیدواژه را بر  ۱۸۰۰ لینک تقسیم کنید متوجه خواهید شد که تنها یک بک لینک، ۲۰ رتبه برتر برای ۱۴ کلمه کلیدی را تولید کرده است. این شرایط چگونه به دست می آید؟ چگونه می توان از طریق یک لینک ،۱۴ موقعیت برتر در گوگل به دست آورد؟ این شرایط به نظر باورنکردنی می رسد.

 

لینک های خود را با محتوا احاطه کنید

اگر برایتان ممکن بود، لینک های خود را با محتوای غنی از کلیدواژه های مختلف احاطه کنید. لینک هایی که با محتوا احاطه می شوند ظاهر طبیعی تر و بهتری دارند. در غیر اینصورت ظاهر لینک های شما مشکوک خواهد بود و باعث جریمه گوگل می شود. اگر محتوا شما شامل کلمات کلیدی هدفتان باشد، ترافیک بیشتری را به وب سایت شما وارد خواهد کرد.

 

بک لینک های خود را از صفحاتی با رتبه SB مختلف به دست آورید
از آنجایی که پیج رنک گوگل دیگر به روزرسانی نمی شود، می توانید از روش های دیگری مانند رتبه SB برای درک ارزش صفحات خاص استفاده کنید. رنک SB بر اساس ایندکس PA و DA محاسبه می شود. تنوع یکی از نکات کلیدی برای دریافت رتبه بندی بهتر در گوگل محسوب می شود. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که رتبه SB چیست؟ اجازه بدهید به صورت ساده برایتان بیان کنیم.

SB مخفف عبارت Social Blade است. SB بر اساس تعداد اعضای یک کانال (یا شبکه اجتماعی) و تعداد بازدید های آن محاسبه می شد. پس از به راه اندازی این سیستم، مشخص شد که این دو عامل نمی توانند به درستی عملکرد بازدید کنندگان را تشخیص دهد زیرا عده ای می توانستند با اسپم کردن، تعداد بسیار زیادی بازدید به دست آورند.

به منظور جلوگیری از این اتفاق، نحوه محاسبه رتبه SB تغییر پیدا کرد. در حال حاضر اولین فاکتور مهم، اعتبار کانال یا شبکه اجتماعی است. فرض کنید کانال یوتیوب شما دارای ۱ میلیون Subscriber است. بنابراین، شبکه شما شبکه ای معتبر محسوب می شود و لینکی که از آن گرفته می شود لینک معتبری است. فاکتورهای مهم بعدی در رنک SB، میانگین بازدید ها و اعتبار دیگر شبکه هایی است که محتوای شما را به اشتراک می گذارند

 

این مطلب ادامه دارد

نکاتیدرموردبهبودجایگاهسایتدرگوگل



شما هم دراین باره نظر بدهید !