طراحی وبسایت ارزان وب سایت شرکتی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان وب طراحی شخصی و شرکتی

طراح وب سایت شرکت

طراح وبسایت

طراحی وب سایت نیکا کامپیوتر ووردپرس نیکاکامپیوتر Website ماژول نویسی طراحی قالب طراحی وب سایت ارزان اسکریپت ارزان نرم افزار اندروید طراحی نرم افزار اندروید طراحی وب سایت محتوا اختصاصی طراح گرافیک طرح قالب قالب وب سایت بهینه سازی سئو ارزان بسته سئو افزایش بازدید سایت csm طراحی نرم افزار تحت وب طراحی اپلیکیشن اندرویدی اندرویدی وبلاگ مقاله وب آموزش طراحی وبسایت آموزش وب آموزش بهینه سازی سئو اموزش اندروید طراحی وبسایت سازمانی قالب ارزان سیستم اختصاصی ارزان رایگان وبسایت ها هاست رایگان مدیریت چند منظوره وبمستر وبسایت انالیز


نکاتی در مورد بهبود عملکرد در فروشگاه های اینترنتی

چهارشنبه ، ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ , ۱۳:۳۹ ۵۷۸ مقالات نکاتی در مورد بهبود عملکرد در فروشگاه های اینترنتی

شاید شما هم درمورد داشتن یک فروشگاه اینترنتی بارها ترغیب شده اید ولی سوالات و نکات مبهی در ذهن تان وجود دارد . بدون تردید ، امروز تجارت الکترونیک از طریق اینترنتی و داشتن یک فرشگاه اینترنتی برای تعامل با خریداران به راحت ترین شکل ممکن و آنلاین ، به یکی از مهم ترین بخش‎های کسب و کار در اینترنت تبدیل شده و رقابت در آن بسیار سخت است. اما این پیچیدگی و سختی رقابت، دلیل بسیار ساده ای دارد، اگر کاربر از فروشگاه اینترنتی شما خوشش نیاید می‎تواند به راحتی صفحه را بسته و به سایت رقیبتان برود. اگر می‎خواهید فروش خود را افزایش دهید و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید، باید فروشگاهی داشته باشید که عملکرد مناسبی برای مشتریان داشته باشد.

اصلا مهم نیست که محصولاتی با پایین ترین قیمت یا با بهترین کیفیت دارید. اگر کاربران نتوانند سریع و بدون مشکل به چیزی که می خواهند برسند٬ حاضر هستند کیفیت و قیمت را فراموش کرده و به فروشگاهی مراجعه کنند که برای آنها در زمان خرید و پیدا کردن محصول مشکلی ایجاد نمی کند.

عملکرد مناسب که در بالا به آن اشاره کردیم به این معنی است که مشتری بدون مشکل و در سریع ترین زمان ممکن بتواند محصول خود را پیدا کرده و آن را بدون پیچیدگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کند. نکاتی که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد٬ کمک خواهند کرد تا فروشگاه اینترنتی‌ای داشته باشید با عملکرد و کاربردپذیری بهتر و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری نسبت به رقبا داشته باشد.

 

۱- روش های تعامل با کاربران ، ثبت نام و زمان گیر بودن آن

مشکل اصلی و بزرگ فروشگاه‌های اینترنتی در ایران روند ثبت نام و خرید آنها است. در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی که در ابتدا ظاهر مناسبی دارند، زمانی که می خواهید ثبت نام یا خرید کنید، با فرم‌های طولانی روبه‌رو می شوید که سوال‎های زیادی از شما می کنند. مشکل اصلی این سوال‌ها این است که مشتریان حس نمی کنند این سوال‌ها باعث بهبود تجربه‌ی خرید آنها می شود. با این همه، هیچ وقت ارزش دکمه ها را فراموش نکنید. این دکمه‌ها هستند که می توانند به افزایش نرخ تبدیل و همچنین بهبود عملکرد فروشگاه اینترنتی کمک شایانی بکنند.

 

۲- خرید بدون نیاز به ثبت نام

یکی از چیزهایی که خریداران اینترنتی از آن متنفر هستند٬ فرم‌های طولانی و سخت ثبت نام پیش از خرید است. به نظرتان چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر به مشتریان اجازه دهید بدون نیاز به ثبت نام، خرید خود را انجام دهند و در انتها از آنها سوال کنید آیا مایل به عضویت در فروشگاه اینترنتی شما هستند یا خیر؟ این روش در جهان به عنوان روشی برای کاهش نرخ ریزش کاربران٬ افزایش میزان خرید آنها و همچنین کاهش نرخ رها کردن سبد خرید، استفاده می‌شود.

 

۳- جستجو

امکان جستجو به مشتریان این امکان را می‌دهد با دشواری کمتر، آنچه به دنبالش هستند را پیدا کنند. واقعا چه کسی دوست دارد صفحه به صفحه در فروشگاه بگردد و تمام توضیحات محصولات را بخواند تا بتواند محصولی که دنباش است را پیدا کند؟ خودتان دوست دارید این کار را به عنوان خریدار انجام دهید؟

استفاده از ویژگی جستجو بسیار به فروشگاه های اینترنتی توصیه می شود و از آنها خواسته می‌شود تا جای ممکن از آن استفاده کنند و حتی بهتر می شود اگر بتوانند جستجو براساس دسته‌بندی ها را هم به انواع جستجو اضافه کنند.

نکاتیدرموردبهبودعملکرددرفروشگاههایاینترنتی



شما هم دراین باره نظر بدهید !